4-årskalas!


Idag har det varit väldigt livat. Min äldsta dotter fyllde 4år idag och vi hade kalas för henne. 4 kompisar + hennes lillasyster samt några föräldrar och en medhörande lillebror som inte hade fått någon barnvakt kom hit.
Vi vuxna servade och curlade på bästa sätt och barnen roade sig kungligt. Allra mest min äldsta naturligtvis som tyckte att allting var fantastiskt roligt.

Fina presenter fick hon också och det var hon väldigt glad över.
Själv är jag helt slut och ganska glad över att jag inte har behövt göra så mycket annat än att bara agera lektant.
Min man stod och bakade kakor i över 4 timmar tillsammans med barnen i fredags och tårtan beställde vi av en god vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0