Amenvaf!

Jag är ju tydligen senil också.
Planerna för dagen är i alla fall att:

Köra till tippen (Vi hade mycket mer skit som behövde kastas så min man föreslog att vi gör Fredagarna till tippendag ett par veckor framöver - hur kan man ha så mycket grejer som man inte ens kan skänka bort till typ Röda korsets second hand?)
Handla bilstol till 4-åringen
Hämta ut nya linser
Storhandla på Apoteket (Jag menar verkligen storhandling =/ )
Hämta ut 2 paket som jag inte har en aning om vad de innehåller (Kul förut men nu bara ett stressmoment)

Ehh mitt i allt detta ska vi även hinna med att käka lunch och helst plugga massor. Jäkla Lewin tog en sån tid trots att jag hade mindre än ett kapitel kvar igår. Inte bra.

Sen blir det bakning resten av dagen tillsammans med barnen och slutligen tacomiddag.

Hur låter det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0