Dags att packa väskan

Hittills har jag fått ner alla babykläder och lite sånna smågrejer som jag tror att en bebis behöver (fastän de aldrig behöver något alls egentligen)

Till mig själv har jag lyckats knöla ner 3 par strumpor... Inte speciellt organiserat eller neurotiskt (yay mig för poäng på icke-neurosskalan dock)

Jag behöver nog packa följande till mig själv:
minst 2 amningsvänliga toppar
Amningsbh-ar
Sunkbyxor ?
Hårborste + tofs
Schampo + balsam (det glömde jag sist och hur roligt är det på en skala?)
Tandborsten
Lypsyl


Lite övrigt?
Kamera + laddare
Mobil+laddare
Papper och Penna
Bok?
någon tidning utan alltför svåra grejer i.
Godis om jag nu mot all förmodan blir sugen på det?
Kanelbullar?

Jag har verkligen ingen aning =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0