Gah

Efter noggrannt (eeh?) inventerande av alla saker så har jag kommit fram till att vi behöver köpa lite grejer till den nya lägenheten. Familjen utökas ju något och det kanske skulle vara trevligt att ha middagsgäster någongång framöver. Helst utan att de behöver trängas med barnen och måste utstå inbjudningar som kommer med "ha på dig oömma kläder och skyddsglasögon".

Nu äter mina barn förvisso ganska fint men ibland blir de alldeles särskilt till sig av vissa gäster och tappar allt vad bordsskick heter.

Jag funderar därför på ett bord som rymmer minst 8 personer. Helst fler men har ingen aning om det skulle få plats i den nya lägenheten.

Jag är ju en sucker för ikea och funderar därför på bord som
Bjursta

Från ikea.se

eller kanske Edefors? Från Ikea.se

Eller kanske tillåmed Norden? från Ikea.se

Det är klurigare än vad man tror att välja bord. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0