Min hjärna blöder

Argh - en rad olika kombinationer gör att jag inte kan sova ordentligt på nätterna.
Till exempel så:
Låter en av grannarna otroligt mycket efter klockan 11 på kvällarna. Jag är helt klart inte ett fan av inneskor med klack på människor efter en viss tid på dygnet. Inte heller av hundar som skäller så fort det ringer på dörrklockan. Discomusik från sent 90-tal är något som borde förbjudas efter att klockan har slagit en viss timma. I alla fall om den spelas så högt att man kan urskilja alla sångtexter. Allt det härliga ovanstående har mitt liv begåvats med tack vare lyhörda lägenheter och den "nya grannen" som bor på våningsplanet ovanför.

Dessutom lider jag av insomningssvårigheter och vaknar minst varannan timme.
Hade jag varit naiv och positiv så hade jag definitivt trott att svårigheterna med att sova beror på att kroppen ställer in sig på babytider.
Tyvärr är jag för pessimistisk för det.


Det jävliga är att jag knappt ens klarar av att ta den sovmorgon som min underbara man ger mig nästan varje morgon.

Nu känns det som att hjärnan blöder. Hurra hurra hurra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0