Titta vad jag kan!



Nu börjar jag fundera på om det kan ha varit så att jag har varit extremt sent motoriskt utvecklad. I stil med "klarar inte av att måla naglarna utan att kladda som en idiot". För så var det långt upp i tonåren. Säkert tillåmed när jag var 20. Nu när jag snart fyller 26 så klarar jag av det på ett helt annat sätt.


Eller så har jag mer tålamod?  Vad vet jag. Oavsett så har jag krävt att min bästa kompis, som kommer på besök ifrån London över julen, ska måla mina naglar när jag kommer. Hennes naglar är alltid fina. Men hon kan minsann inte bygga ihop en dator från grunden. (Om hon kan det så tänker jag säga upp vår bekantskap för då kommer jag att känna mig totalt värdelös - hör du det karin?)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha.. jag kan fortfarande inte måla ordentligt.. genomskinligt nagellack är allt som funkar här..

2009-11-27 @ 10:04:35
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha jamen va skönt att jag är i gott sällskap då - då är jag helt säker på att det här med nagellacksmålandet inte har att göra med IQ eftersom du förmodligen skulle vara en stjärna på det isåfall.

2009-11-27 @ 18:22:59
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0