Fin dag med fina människor

Första delen av dagen spenderades i sällskap med Emma och hennes barn. Det gick över förväntan. Jag trodde inte alls att mina barn skulle ha så mycket utbyte av hennes son som är lite yngre men det gick ganska bra ändå. Tilda var mer hjälpsam än vad jag trodde och Malin... well hon är som hon är. Malin verkar dessutom gilla Emma skarpt då det helt plötsligt blev "Mamma ska inte ge fart på gungan. Emma ska" Det är alltid ett bra tecken.

Maten blev helt okej också även om jag gärna hade velat ha den lite starkare. <3 stark mat helt enkelt.
Eftermiddagen spenderades också utomhus. Den här gången tillsammans med lite grannar (nåja de bor ganska nära) som är dagiskompisar till barnen + en massa annat som gör att vi träffar på dem överallt verkar det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0