Igår och idag

Var världens bästa Emma här med sina fina barn. Vi var ute en stund och lekte innan vi knatade in igen. Tilda hade sett fikapåsen som Emma tog med sig och ville iiiiiiinte vara ute. (Kanske eftersom vi skulle fika inne ;)

Stackars Poyraz slog sig rätt illa hela 2 gånger. Jag hoppas verkligen inte att han förknippar det med mig och börjar tycka att det är AJ-AJ att vara här. Det skulle vara trist =/

Igår fick Tilda en sparkcykel. Tyvärr är den alldeles för stor har vi märkt och nu är min största skräck att hon ska slå ut sina framtänder. Men hon älskar den så vi får försöka att hitta ett sätt att korta den ändå. Sen fick micke åka och storhandla med Malin. Jag var bara lite avundsjuk. Men å andra sidan fick jag vara ute med Tilda som älskade hela världen och tyckte att allting var fantastiskt för att hon hade en ny sparkcykel.

Idag är de stora barnen på dagis och jag har hunnit med lite disk och tvätt. Inte så mycket mer än så. Det lär nog inte bli mer än så heller. NU ska jag lata mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0