Promenad

Nästan varje dag går jag och lillfisen ut på en promenad. Eller ja lillfisen sover mest och jag är den som knatar. Det är så jäkla skönt. Nästan samma zen/flow känsla som gymmet kan ge.

Idag har jag haft turen att få Emma och barnen på besök igen + att bjuda henne på hennes egna bullar. Det ni! Inte varje dag man får göra sånt.

Nästa vecka ska barnen börja med 15 timmar på dagis. Det blir läskigt. There is no turning back! Men det går åt helvete med att studera så det är nog lika bra. Det är dumt att ha dem på dagis mer än vad de måste vara om jag ändå inte riktigt fixar att plugga samtidigt som jag är föräldraledig.

Nu börjar det dessutom bli varmare ute så det går att vara ute mer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0