2-årskalas och kräftor

Hello world!
Idag har dagen varit helt okej igen. Jag och barnen var på 2årskalas hos finaste Emma och Emrah. Poyraz var så söt och glad. Sen skyndade vi oss hem till min pappa för en liten kräftmiddag. Barnen var jätterädda för kräftorna och kallade dem för krabbor. De ville inte ens lukta på dem. Inte konstigt egentligen för de var ju inte ett dugg hungriga efter all mat och tårta hos Emma.

Trist att jag tog med mig kameran eftersom jag inte kunde få chansen att fota något alls. Mest på grund av Henrik som ville bli buren. Jaja det blir väl fler gånger misstänker jag. =D
Jag bjuder på den här bilden på Emma och Poyraz istället. Den är fin den med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0