Efter fikat

Hello world!

Jahaja. Det blev ju en riktigt social dag ändå idag. Först en promenad med mamma P och baby M i regnet. Det var supermysigt ändå. Vi gick "hela" vägen från oss till Tosteröskolan och sen tillbaka. Det tog ju ingen tid alls med trevligt sällskap. Dock börjar det bli bra mycket kallare nu så nästa gång är det inte bara långärmad tröja som gäller för Henrik.

Efter dagis så åkte Micke och handlade själv. Hur lyxigt är inte det egentligen? Det är skiiiiitlängesen jag fick åka själv och handla. Samtidigt som han gjorde det så fixade jag ihop världens godaste rabarber/ingefära paj och hängde med barnen.

Pajen tog vi med tvärs över vägen där våra ivägflyttande grannar hade dukat upp med värsta fikabordet. Det var hellyckat och istället för att bara stanna en liiiiiiten stund så stannade vi i över 2 timmar. Vi träffade massor med trevliga vuxna som vi inte har träffat tidigare samt en massa som vi har träffat tidigare. Barn fanns det i mängder naturligtvis och det var jätteroligt att se dem leka allihop tillsammans.

Jag kommer att sakna de som flyttar iväg men vi kanske åker och hälsar på dem. Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0