Playdate

Idag har vi haft en finfin lekträff med lilla H och Storasyster L hemma hos oss. Mamma K följde dessutom med. Det var extra roligt att ha dem hemma hos oss eftersom Mamma K är en av mina gamla lärare som jag har haft när jag gick på högstadiet. Hon har dessutom jobbat ihop med Micke när han jobbade på skolan tidigare. Tjejerna lekte jättebra ihop och det var både barbiedockor för de äldre och sen även med de leksaker som passar för lite yngre barn som lilla H.
Dessutom var vi ute och hann gräva en liten stund i sanden vilket alla verkade uppskatta innan det var diverse cyklar och sparkcyklar som skulle fram och lekas med. Micke fick dessutom springa iväg med Tilda, Malin och L till dagis eftersom alla 3 ville dit och leka lite. Man skulle ju gissa på att de får nog av dagis när de är där på veckodagarna men tydligen inte alls.

I alla fall var det väldigt roligt och vi pratade om att göra om det snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville bara tala om att just nu pågår en tävling hos mig där vinsten är en VALFRI SKÖTVÄSKA från Willvin. Har du inte redan deltagit i min tävling så kika genast in och delta vetja. :) Väskan är verkligen super!



http://geshiia.blogg.se/2010/june/tavling-i-samarbete-med-willvindesignse.html

2010-06-05 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0