Trist dag

Barnen är på dagis. Då är det alldeles tyst och lugnt. Igår hade vi finaste J och M som kom över för att leka lite med tillhörande föräldrar. Det var jättemysigt. Även deras lilla L som mest bara låg och var liten på babyfilten. Henrik är en månad äldre men ser ut att vara minst ett år äldre. Han är en sån liten tjockis. Alldeles jättesöt också naturligtvis.
Idag blir det BVC koll för Henrik. Han lär ju väga 10 kg minst. Undrar dock hur lång han är.

Fick ställa in ett besök hos bästa Emma. Var jättelängesen jag var hemma hos henne men om båda hennes kottar är sjuka så vågar jag inte. Jag får nog ett psykbryt om barnen blir mer sjuka just nu. Det har varit för mycket av det på den sista tiden.


Hur gillar ni dem här vecken förresten? ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vaddå söt vilka veck dom är underbara =))Han har så fina färger din gobit! Hoppas att allt gick bra idag?

Jag ville också så gärna ha setts idag men dom är inte så pigga och jag sjäv e också sjuk jag med ! Stor kram och ha en mysig helg

2010-06-04 @ 14:55:55
Postat av: Sanna

Eller hur - superfina om jag nu får säga det själv. Trist att du inte fick vara frisk. Bara kände att jag pallar inte alls med att vara sjuk just nu om jag får chansen att kunna undvika. Puh

2010-06-05 @ 14:00:42
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0