Ja jäklar

Man får vad man förtjänar när man skryter om hur lite barnen är sjuka och vilka bra gener man måste ha.
PANG säger det och sen så stiger febern. Tack och lov var det bara feber och halsont däremot. Tydligen går allt möjligt roligt på dagis enligt pedagogerna.

Huvudlöss och mask tillsammans med kräksjuka och allmän feber och förkylning. Herrejävlar vilken arbetsplats säger jag. Det kan inte vara roligt för de som jobbar där när det är så.

Idag har det med andra ord inte hänt mycket alls förutom att jag har slagit knut på mig själv i min iver att få min 4.5-åring att dricka vätska. Saft går allra bäst ner med sugrör (rooooooosa) och litet rooooooosa glas.

Jaja det är väl en dag imorgon också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0