Shit vilken dag

Febersjuk lillfis och dagissjuk storfis. Stora tjejen vill inte gå till dagis pågrund av att hon blir slagen av en och samma kille upprepade gånger. Jag förstår henne! Tyvärr så har de inte riktigt resurser (än) för att punktmarkera killen (som har svårt med impulskontrollen) så hon får vara hemma så länge hon vill.

Idag hade vi en mysig dag med årets första cykeltur och mellanmålsfika utomhus samt stirrande på stoooora bygg och grävmaskiner samt den lilla bilen med borstar som tar bort allt grus.

Efter att ha hämtat mellanfisen och mellanmål nummer 2 var avklarat så fick jag uppleva ett hysteriskt syskonbråk mellan tjejerna. Allting över vem som skulle göra kullerbyttor...

Jag vet inte om jag bör vara glad eller ledsen över att jag inte har några egna syskon i ett sånt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0