Fikatajm

Igår kom Tove över på besök. Det var jättemysigt att få dricka kaffe och sitta ner och bara prata. Vi hann med så otroligt intressanta saker men vi kom nog aldrig fram till något. Så är det väl egentligen alltid när man har det trevligt.

Idag har det också varit fint. Först var vi ute och träffade Camilla med barn. Då lekte de små rackarungarna. Det cyklades en hel del. Camillas son som är lika gammal som min Malin är en helskön liten kille som cyklar utan stödhjul. Jäkligt imponerande. Fick även reda på en del grejer om vårat dagis som gjorde mig arg men det kan jag inte ta här.

Efter allt lekande ute så gick vi in och då lyckades mina stackars barn driva mig till vansinne. De har det inte lätt när jag sover dåligt för då försvinner mitt tålamod på stört. (Att Malin var vaken sen 4 kan ju haft lite med saken att göra)

Här är en bild på Malin som leker fladdermus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0