Good morning?

Nu på morgonen har det hunnits med en hel del. Eller njae. Jag har väl kravlat upp ur sängen relativt sent eftersom min bättre hälft gav mig "sovmorgon". Det behövdes verkligen på grund av att Henrik fick för sig att bajsa 03.30. Vi hade en liten dispyt om det på skötbordet. Mina argument var att jag var alldeles för trött för att plocka upp honom och byta blöja mitt i natten. Jag hotade honom med att han kanske skulle vända på dygnet och få IG i alla ämnen sen i skolan. Hans strategi var att inte lyssna på vad jag sa utan att istället bara vara tyst.

Not cool om ni frågar mig...

Efter att frukosten var avklarad så hann vi med en promenad. Min bättre hälft och jag + henrik i barnvagnen. Då passade han minsann på att sova..... Hmph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0