5-6-7 oktober

Sprang hem (nåja ;) till Emma i igår efter dagislämning. Eftersom jag gjorde av med så många kalorier när jag sprang så var jag ju tvingad att köpa en massa gott som vi kunde äta upp. Man vill ju inte försvinna. Emma hade köpt så fina kläder. Jag blev helt klart avundsjuk. Såhär söt var lilla Leyla förresten:


Henrik passade på att äta på allt han hittade:



Dessutom bjöd jag familjen H på middag. Wok med köttfärs och ris. Inte så barnvänligt meeeen å andra sidan så hade de ju redan käkat spaghetti och köttfärssås på dagis.

Micke har kommit hem sent hela veckan och gör det även idag. =( Men inte imorgon. Sköna fredag! Dagen jag verkligen har sett fram emot hela veckan.

Idag har Tilda dessutom en lekträff hos en dagiskompis. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte med det eftersom hon måste hämtas preciiiiis vid middagstid, jag har inget körkort och Malin vägrar att gå längre sträckor. Tur att de bor ganska nära oss och att jag kunde slänga iväg Malin till familjen H för att leka lite + att äta middag när jag hämtar Tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0