Jag är hormonisk!

Förutom att tillbringa en massa tid i horisontalläge på soffan så träffade jag dessutom barnmorskan för en såndär fin liten rutinkoll.
Imorgon går jag in i vecka 36 och min man har bättre koll än mig på vart vi ligger till rent tidsmässigt. Han är min bättre hälft .... i alla fall när det gäller att komma ihåg saker ;)

I alla fall så skulle vi göra en liten summering av graviditeten och jag vill få med hur lugnt allt har varit. Trots allt så har allt sett jättebra ut hela tiden förutom en liiiiten svacka på magmåttet vilket resulterade i ett extra ultraljud. Jag som tyckte att jag hade värsta kollen på allt kläcker ur mig att jag är otroligt hormonisk och äger därmed mig själv. Förmodligen menade jag harmonisk och självklart upptäcker jag inte ens min fina felsägning förrän jag får det påpekat efter att både maken och barnmorskan har skrattat färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0