4 blir 5

Jahapp.
En presentation av mitt nuvarande jag kan vara på sin plats.
Jag heter Sanna (eller mamma om man ska lyssna på mina barn) och är just nu en gravid studerande gift tvåbarnsmamma. (Förmodligen kan jag klämma in fler adjektiv för att beskriva mig själv men just nu så får det räcka med det där)

Den 11 december är mitt beräknade förlossningsdatum för barn nummer tre. Enligt en erfaren barnmorska som kollade med ultraljud så är det en liten kille. Mina medstudenter har döpt honom till Bill. Det tycker jag är lite charmigt men mest troligt så kommer det bli ett annat namn som tilltalsnamn ;)

En annan sak som händer innan beräknat förlossningsdatum är en flytt. Det var mindre bra planerat. Snarare så vad det väl egentligen inte helt planerat alls men det är en större lägenhet i samma hyreshus och vi trivs otroligt bra i området så det var inget svårt val. Tack och lov så har vi en hel del människor som kan tänka sig att kånka grejer också. Det är jäkligt skönt med bra vänner helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Hawar

Den är ny därför jag inte visste om den =)

Och så ser jag att d blir en pojke =) Men namnet Bill vet ja inte om ja håller med dem andra om haha



Se till och komma tillbaka till skolan nu

2009-11-05 @ 21:24:47
URL: http://hawarasaiesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0