Jahaja. Ägd av en 2-åring

Ytterligare en natt med 2-åringen. Ganska intressant faktiskt. Man ligger där och sover och helt plötsligt så bara smack! och hennes små armar lever sitt eget lilla liv. Jag undrar om hon tror att hon är ett flygplan eller något mitt i natten med tanke på hur hon snurrar runt i sängen.

Imorse när bara 2-åringen och jag var vakna så gottgjorde hon allt med råge.

Jag - "Jag älskar dig malin!"
Malin - "Jag älskar bara dig mamma"
I mina tankar "hah take that pappan - trist att han aldrig kommer att tro på mig när jag berättar det här"

Det fick jag naturligtvis igen senare när malin sitter i pappans knä och säger när jag är med "Jag älskar bara dig pappa, inte mamma"

Bah unge! Vet hon inte om att det är jag som gör de bästa flätorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0