Jajäklar

Jag undrar hur många människor jag mer eller mindre presenterade mig för igår på förlossningen med saker som "Hej jag heter Sanna och jag är inte här för att föda barn"

Vidare så försökte jag förklara för en utav barnmorskorna att jag tyckte att CTG maskinen låter som en spinnande kattunge samt att det var okej om jag fick ångest av bricanylen (eftersom jag har varit så lugn hormonisk hela graviditeten.)

Mest troligt så debaterade alla sköterskor i fikarummet om jag borde bli tvångsomhändertagen eller inte.
Det är illa att man kan bli så knäpp av att sova lite

Det här med kattungen och ctg har nog lite att göra med att jag har varit hög på lustgas tidigare när jag har hört ljudet. Man kan ju lätt associera lite konstigt då ;) Helt knäpp är jag ju inte ... tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0