Mitt i flytten

I-landsproblemet gällandes hur jag skulle brejka nyheterna för fixar-janne om mollyplugg i gipsvägg har löst sig! Det var inga mollyplugg utan något konstigt som heter gipsankare. Fina små saker som man bara skruvar ur och sen behöver man bara fylla igen hålet med... något. Vad som bör användas får jag nog fråga fixar-janne om.

Hmmm undrar om han blir trött på en sån fråga? Kanske borde börja med "Ojoj - jag har använt mollyplugg i gipsvägg" och sen när han har skällt ut mig klart så kan jag köra "Haha nej jag skämtade bara - vi körde på gipsankare och hur ska vi fylla igen hålen?"

Då lär han ju erbjuda sig att göra det åt mig eftersom han kommer att bli så jäkla glad... eller?

Jag tror inte att den planen kan gå fel någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0