Sovmorgon

09.35 fick jag tydligen sova till och det behövdes. Av någon outgrundlig anledning har grannen ovanför bestämt sig för att flytta möbler mitt i natten. Det kändes inte helt okej. Mitt i natten som i efter tolv och inte mitt i natten som i precis när jag har lagt mig för att somna"

Jag övervägde flera strategier såsom:
  • Psykbryt. Att helt enkelt "lose my marbles and go bananas"
  • Att gå och knacka på hos dem i min pyjamas och svära osammanhängande.
  • Att börja banka någonstans i väggen eller taket och hoppas på att inga andra grannar vaknar av oljudet jag gör.
  • Att skrika in i ventilen eftersom det är extra lyhört just där och hoppas på att de som flyttar sina möbler känner sig träffade.
  • Att köra in ett gäng öronproppar i öronen och hoppas på att somna ändå.


Av någon underlig anledning så valde jag det sistnämnda. Jag kanske börjar bli lat?
Oavsett så kan jag verkligen rekommendera apotekets gula öronproppar. They are teh shizznit helt enkelt och stänger ute allt ljud.

Men jag undrar vad mina grannar pysslar med ? Har de kanske Simon & Tomas på besök som krigar mot fulfurun? Eller har de helt enkelt fått det psykbryt som jag övervägde igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0