Summering av dagen?

Idag har jag packat om BB-väskan en gång till och plockat bort ytterligare saker som kändes lite onödigt. Oftast så sover man ju bara och sunkar runt en massa och det kanske jag inte behöver flera olika ombyten för? Däremot är jag just nu osäker på om jag ska ta med mig en handduk eller om det är sånt som faktiskt finns där? Tidigare gånger har jag ju faktiskt åkt hem innan jag har hunnit duscha.

Dessutom har jag packat lite flera lådor och demonterat dessa eftersom mina barn tydligen lekte alldeles för hårdhänt med dem. Nu ska dessa kastas och vi siktar på något som är liiiiite mera hållbart i framtiden. Normalt sett så har jag aldrig varit med om att Ikeas barnsaker inte håller men dessa var verkligen under all kritik.



I magen är det numera väldigt livat och Bill har fixerat sig med huvudet neråt. Mysteriet med ketonerna fortsätter och förvärkarna väcker mig på natten numera. Vi får se vart det hela slutar. Helst vill jag ju inte föda innan flytten är klar men det är ju sånt man aldrig kan planera. Min man vill helst att jag föder precis innan så att jag är "fast" på bb. När jag frågar varför så börjar han alltid mumla något om att jag är en neurotiker som har en massa konstiga möbleringsidéer.

Klart är i alla fall att det kommer ske en vräkning av Bill ganska "snart". Min barnmorska trodde inte att jag skulle gå över tiden överhuvudtaget. Dels för att det är mitt tredje barn och dels för att Bill befinner sig så långt ner redan.

Bilden är saxad från Ikea.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0