Update från barnmorskan

Höll ju nästan på att glömma...
Det är alltid lika roligt att träffa människor som vill att jag ska kissa i en plastmugg... Eller inte! Det är på något sätt inte alls lika spännande att gå till barnmorskan tredje gången jag är gravid. Inget är direkt nytt och allt går att jämföra samtidigt som det inte gör det.

Tydligen har jag ketoner i urinet vilket inte säger mig mycket alls men min barnmorska frågade med allvarlig röst om jag käkar ordentligt. Det gör jag ju så det förbryllar mig lite. Snabbt googlande säger inte så mycket alls men jag ringer henne imorgon för att få det förklarat lite mer pedagogiskt för mig.

I övrigt såg allting lika bra ut som tidigare och hon misstänkte att Bill tittar ut ganska snart med tanke på hur allting ser ut. Kul tänkte jag tills vi kom hem och förvärkar startar. Jobbiga jävlar som gör ont helt enkelt. Appropå njurfronten så är intet nytt såvida ketonerna inte är kopplade till det men det lät det inte som.

Imorgon har jag ett seminarium i Västerås. Det känns som att jag eventuellt skippar det. I alla fall om jag inte kan sova pågrund av %"!¤"#" förvärkar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh du har börjat anamma namnet Bill! =) Det skulle vara som att du döpte honom... efter mig...på nåt konstigt sätt som inte alls hänger ihop!

2009-11-17 @ 22:25:12
URL: http://princessanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0