Viktiga förberedelser..

Det finns vissa tjejiga saker som jag aldrig gör.

  • Vaxa benen exempelvis. Det ser ut att göra ont.
  • Göra inbakade flätor på andra eller mig själv. Jag förstår helt enkelt inte hur det fungerar. (Å andra sidan kan jag bygga ihop en dator så helt inkompetent kan jag ju inte vara)
  • Måla naglarna är en annan. Det kladdar alltid och skavs av fortare än vad jag orkar byta.

Nu har jag gjort ett undantag för det sistnämnda. Det kändes som en kul grej. Jag valde ett jäkligt neutralt nagellack för att vara säker på att inte behöva måla om och rätta till och "dutta". För ärligt talat - jag är skitdålig på det och jag orkar helt enkelt inte lägga ner någon tid på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0