Blöt dag

Ute regnar det och jag funderar ändå på att knata in till stan med vagnen för att gå på en loppis som anordnas av några av mina vänner. Vänner som jag inte har träffat på evigheter men saknar som en idiot. Det tar bara 20 minuter eller något att traska och vad är väl det? ;)

I övrigt är båda barnen bjudna på samma födelsedagskalas hos en av sina bästa vänner. Idag insåg jag alldeles för sent att de inte har några direkta finklänningar att ta på sig för sånt här. Det är lite trist eftersom det är roligt att få känna sig fin när man är bortbjuden. Å andra sidan tror jag i och för sig att de faktiskt känner sig fina så då gör det ju egentligen inget.

Varsitt paket att ge bort har vi också införskaffat. Det blir pärlplattor och pärlor för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: emma

ELLERHUR! jag har fan talang att uttrycka mig!

2010-04-10 @ 17:29:21
URL: http://presidentemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0