Shopping på flera sätt

Ojoj. Såhär mycket har det inte hänt på evigheter. Idag åkte vi först iväg till Tuna Park och hittade en massa skoj. Dels till mig på HM. Jag hade visst ett litet presentkort som låg och skräpade sen jag fyllde år. Tack för det mamma!

Det blev en del amningsvänliga toppar (dvs de sitter som s k i t) och ett par byxor. Plus lite fingervantar till tjejerna. Man kan aldrig få för många fingervantar.

Dessutom blev det sushi till lunch och ett besök i den bästa affären i Eskilstuna. En liten importaffär som plockar in en mängd asiatiska varor. Vi köpte på oss en massa spännande grejer. Vi gillar ju som bekant asiatisk matlagning.

Undrar om det inte är dags att bjuda någon på middag snart igen. Hmmm eller kanske en sushi lunch? Det vore något. Jag tror att det ska upp på "att göra" listan.



Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

åh sushi =)

2010-04-09 @ 11:16:37
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sushi is teh shit ;)

2010-04-09 @ 18:53:48
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0