Sushi sushi!

Idag gjorde jag slag i saken och bjöd Emma på hemmasushi. Det blev faktiskt helt okej. Inte som på restaurang men helt klart ätbart. Hon hade dessutom med sig en massa fika så jag har nog inte gjort annat än att käka hela dagen. När hon hade åkt så var det dags att hämta de två stora från dagis. Där höll jag på att inte ens kunna komma ut eftersom alla de andra dagisbarnen dels ville vara på och gulla med Henrik men även prata prata prata. 4 år är en härlig ålder men oj vad de kan prata.

Efter dagis så lekte vi lite utomhus. Det var fint väder ett litet tag men jäklar vad kallt det var. Riktigt härligt med lille D, hans lillebror och deras mamma P. Barnen leker bra trots att det skiljer lite i ålder mellan Malin och D. Tilda däremot börjar nog bli alldeles för stor och självständig. Hon vill gärna göra helt andra grejer än de lite mindre. Det är läskigt. Läskigt eftersom jag inte vet hur långt bort jag vågar släppa henne.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi....skäms nästan nu när jag skriver att jag aldrig smakat sushi. Och min bror äger dessutom en sushirestaurang.Skandal av mig.

2010-04-24 @ 16:33:28
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Postat av: Sanna

Va?! Hade jag haft en bror med en sushirestaurang hade jag nog varit där varje dag. Det som är så gott

2010-04-26 @ 15:19:43
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0