Vilken dag

Ytterligare en sån här "fullt ös - medvetslös" dag. Barnen hade ett födelsedagskalas att gå på och de ville inte ha med mig. Alla andra föräldrar får ju följa med sina barn men jag får aldrig följa med mina. De vill hellre vara själva. Jag hoppas ju att det har med deras självständighet att göra...

Lite ledsen över det hela var jag. Mest för att jag blir utan tårta. Men så blev det inte den här gången. Mamman till födelsedagsbarnet är en fantastisk kock och kan baka underbara grejer. Nu hade hon förvisso köpt tårtan men ändå.

Sen åkte vi till morfar för den sedvanliga lördagsmiddagen. Väl där så ramlar Malin och slår i bakhuvudet och är helt vimmelkantig och ledsen. Tur i oturen att morfar har 2 grannar som råkar vara ett par jäkligt trevliga läkare som inte alls hade så mycket emot att få leka akutmottagning sådär en lördagskväll. Shit vilka härliga människor det finns.

Slutet gott och allting gott. Nu sover 2/3 och jag funderar över hur det går för bästate Emma som har opererats. Här håller vi i alla fall tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0