Hemmasushi med svägerskan

Hello world!
Igår var det dags igen för hemmasushi. Den här gången med Mickes syster. Hon är ingen van sushiätare och blev således übernöjd med mina makirullar. Micke, hans syster och jag delade på säkert 40-60 bitar och jag måste nog erkänna att jag åt flest själv.
Jag fyllde dem med surimisticks, avocado, förvälld morot och gurka. Det var okej men jag saknade lax och jätteräkor.

Oavsett så var det riktigt trevligt och jag ser fram emot att göra det igen.

Idag så är barnen lediga från dagis - på måndag börjar allvaret. Micke börjar jobba och jag pluggar lite. Eller heltid men det känns som lite i jämförelse med att fixa pedagogiskt riktiga aktiviteter för 3 barn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0