Fina människor

Jag är så jäkla glad över att jag har en hel drös med fina människor i mitt liv. De får både mig och mina barn att må bra och det är så jäkla härligt.

Bästa Emma var här igår med sina kottar:


Här kikar de efter Emma som sprang runt och skrämde dem.


Nyss kom jag hem från G som bjöd på Turkisk Pizza (supergott!) och vanligt snabbkaffe och innan dess tog jag en snabb promenad med P. Jag fick höra att G har fått ett jobb och blev riktigt glad för hennes skull. Hon fyllde dessutom år igår så nu har jag 2 anledningar att hurra ordentligt för henne och försöka fira henne på något sätt.

Dessutom är Karin hemma från England. <3
Fest varje dag om man ska tro barnen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad du är rar =) Hade en mycket fin dag med er me!!G är väl inte Andreas gustavsson haha kraam och vi ses en annan dag! Fick inte med Tilda på nått kort tyvärr =( Skulle tagit på alla när dom hade`"näsorna " på men det blev inte så kraam

2010-06-10 @ 14:44:19
Postat av: Sanna

Den bilden du har på Malin med näsa var ju jättefin =)

2010-06-10 @ 17:08:25
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0