Tröttare än tröttast

Shiiiit pommes vilken dag. Lång har den varit och slut är jag.
Förmiddagen spenderades både inne och ute. De stora barnen lekte med en av sina bästa vänner utomhus och jag försökte röja upp inomhus. Jag vet inte ens varför jag försöker längre haha. Det blir ju lika rörigt igen på fem minuter.

Sen bjöd vi bästaste lekkompisen + mamma på lunch. Varmrökt lax med potatis, morötter, haricot verts, hemmagjord tzatsiki och sallad. Mumma!
Sen jäste vi mammor inomhus medans micke rände runt efter barnen utomhus. Lyx <3

Efter lunchen blev det en tripp till Ikea. Lite folk men lååååång resa. Stackars Henrik blev alldeles jätteledsen i bilen både dit och tillbaka. Men han fick ett trevligt förstabesök. Det var ju trots allt två helt främmande tanter som kom helt av sig i sitt shoppande och började gulla med honom. <3

Tyvärr hände det något jättekonstigt och hälften av grejerna som stod på listan kom inte med hem och på något konstigt sätt så kom det med en massa annat istället. Ahja det funkar ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0