Man kan bli galen och överlycklig för mindre

Just nu är allting jättelugnt. Världens bästa man är ute med 3 sjövilda ungar. Två av våra och en som är lånad. Min yngsta sover sött i vagnen och jag avnjuter en kopp micrad kaffe.

Idag har jag blivit både galen och glad. För idag har mina två små troll lekt rövare. Den tredje gör inte så mycket väsen av sig. Tyvärr fungerar inte alltid mitt humör ihop med att leka rövare. Jag levde nog mer rövare till mina barns skräckfyllda (?) förtjusning. Tack och lov så kom Emma över med sina gulliga barn. Det jämnade ut det hela lite och mitt humör rann inte över helt.

Emma lämnade dessutom lite rester efter sitt besök. En alldeles utsökt liten chokladmuffin som dessutom var fylld med någon slags colagrej. Himla smarrigt om ni frågar mig. Jag passar på att äta allt sålänge jag ammar. Annars skulle jag nog försvinna helt.

I övrigt har vi idag hämtat ett barn från dagis för att kunna bjuda det på middag. Hemlagad Pizza är på menyn och sånt brukar alltid vara populärt när man dessutom får vara med och äta upp all topping innan den läggs på.

<3 Emma för att du berättade om det positiva du såg. Det hjälpte verkligen mitt dåliga samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0