Spy lite galla...

Ja jävlar. Idag tog det mig över en halvtimme att lämna barnen på dagis. Då var vi redan en halvtimme sena från början. Dessutom glömde jag att de hade en skogsutflykt vilket betydde gummistövelshelveten. Jag var alltså tvungen att gå tillbaka för att hämta gummistövlarna. Båda barnen bröt ihop och ville följa med. Jävla skit.
Har jag nämnt att jag dessutom är sjuk och har typ ont överallt?
Idag väntar städning av mitt översmutsiga hem. Tydligen så orkar varken jag eller någon annan städa när jag är sjuk. Det var ju roligt. Det ligger leksaker precis överallt och jag är sååååååå trött på det. Undrar om jag ska dammsuga bort hälften eller om jag ska orka plocka undan allt?


Nu har jag dessutom drabbats av någon slags skriv-tourettes. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0