Men sen en bra dag

Idag blev det annorlunda. Förmodligen för att jag bestämde mig för det redan innan. På morgonen så kramade jag om Malin istället för att bli arg när hon krånglade med kläderna. Det slog mig att jag själv inte vill ha någon som skriker åt mig när jag har det motigt. Klart att inte hon vill det heller. Micke är alltid skitduktig på att krama mig när jag har det motigt och det känns bra. Så vill jag ju att det ska kännas för Malin också.

Efter lämningen på dagis så ringde jag Emma. Mest för att kolla läget. Sen bjöd jag in mig själv på kaffe. Bara en snabb kopp var tanken. Jag stannade tills klockan var 2 typ. Det var ju inte riktigt meningen men ack så trevligt. Trevligt att få leka med Poyraz och gulla med Leyla. Kul att inte behöva bära Henrik hela tiden. Nu sover han som en klubbad grävling så han hade det nog väldans roligt.

Ikväll blir det slackermiddag med uppvärmd chili con carne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0