Sjuk?

Hello world!
Nu är det på riktigt. Jag tror att jag börjar att bli sjuk. Det känns så i hela kroppen.
Sjukhusbesöket i Eskilstuna gick jättebra. Tillåmed att Tilda och Malin fick sitta i världens minsta väntrum. Eller njae de hade ju en barndel med leksaker. Det gick med 2 påsar mellanmål. Tyvärr tyckte visst Malin att brödet kunde ligga på golvet när hon inte tuggade på det. Hon är uppenbarligen inte rädd för bakterier =)

Sen kom Emma över efter lunchen och hängde med mig, Malin och Henrik. Med sig hade hon en underbar ananastårta och Poyraz och Lilla Leila.
Det var verkligen supermysigt. Tack för det Emma! Det behövdes kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack detsamma var så glad att vi ficm komma trots att dom var sjuka hoppas bara inte att ni blir sjuka nu! Jag behövde det med LOVAR =)) Kram

2010-08-27 @ 09:41:37
Postat av: Sanna

Äh de var ju inte direkt sjuka utan precis som mina. Lite hostigt och lite snorigt =D



Kram kram

2010-08-27 @ 19:32:01
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0