Helgen - full av intryck

Full rulle har det varit hela helgen:

Igår vad det shopping och middag hos min pappa. Rådjur och rösti med enbärssås samt rönnbärsgele och päron. Till efterrätt ost och kex. Mmmmm det enda som var lite trist var att jag var tvungen att skippa vinet. Annars hade det varit en perfekt måltid. En för min egen kulinariska historia. (Ja jag kommer ihåg måltider som har varit extra minnesvärda... jag är nog lite störd)
Shoppingen bestod av en blixtvisit på HM i tunapark där vi handlade måååånga trosor till tjejerna. Något som var mycket behövt samt ett par solklänningar med tillhörande leggings. Det slank även med en solhatt till mig till tjejernas stora förtjusning. Jag ser ut som en idiot men det får man väl bjuda på ;).

Idag har tjejerna varit på kalas hemma hos dagiskompis B. Han hade bjudit hela dagisavdelningen så för en gångs skull var det inte bara Tilda som var bjuden. Tydligen var det en hel del mammor och pappor som hade stannat kvar och kalasat med sina barn. Det hade jag gärna också gjort men jag fick inte för mina självständiga barn. Både bra och dåligt. Micke hann däremot med att anordna några lekträffar med en del mammor. Tydligen får jag chansen att hämta upp några barn från dagis framöver. Inte mig emot. Det är ju alltid roligt med kompisar.



Nyss så var dessutom min pappa och min farmor här. De har hjälpt mig både med att bada och natta tjejerna plus att min underbara pappa bjöd på middag som han dessutom lagade till här. Kan inte bli mycket bättre än så. Det var väldigt uppskattat med tanke på att Micke har varit borta och jobbat med sitt projekt sedan efter att tjejerna kom hem från kalaset.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vaddå underbar bild på dina söta tjejer så fina! vad annorlunda Tilda och Malin ser ut i uppsatt hår men otroligt fina Hälsa dom kraam!

2010-05-30 @ 21:41:55
Postat av: Sanna

Aww va snäll du är och visst ser de helt annorlunda ut! Så får man inte se dem ofta ;)



Kram kram och hälsa dina finaste med!

2010-05-30 @ 21:53:22
URL: http://iefterhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0