Rutiner

Gah det är så sjukt svårt att få till vissa rutiner. Som läggdags till exempel. Det känns som att man kämpar i en evighet med att få till en viss rutin och sen när den äntligen fungerar då händer något och sen så måste man börja om från början efter en vecka eller två. Riktigt tröttsamt är det i alla fall.

På min önskelista just nu står saker såsom:
Att Henrik inte bajsar klockan 04.54 varje morgon. Jag lovar att om han bara väntar i 7 minuter så känns allting mycket bättre. 05 ser bra mycket bättre ut än 04...
Att få slippa allt vad sjukdomar heter. De flesta stackars människor runtomkring mig verkar vara sjuka mest hela tiden men vi har klarat oss ganska bra ett tag nu. peppar peppar.
Att mina favoritgrannar inte alls flyttar till ett hus. Jag kommer nog att sakna dem väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0