Sooool

Aj aj vilken hemsk solbränna jag har fått idag. Röd som en kräfta kommer jag att vara imorgon. Just nu är jag mer röd som en räka. Jäääääävlar vad ont det gör.

Hela dagen har vi varit ute idag förutom tiden mellan 11 och 14. Då höll jag barnen inne. Tur att Fixar-Janne kom förbi och skruvade en massa så att de hade en hel del att titta på.

Först var vi ute och cyklade, gungade och gjorde allt annat som man kan göra. Sen kom janne och började skruva. Både Malin och Tilda pratade massor med honom. Sen kom dessutom även Lasse som städar trapphusen. Honom höll Malin låda för i säkert 10 minuter. Tur att båda verkar gilla barn. ;)
Sen gick vi in och käkade lunch och stökade medans Janne la ett snyggt litet plastgolv på balkongen.
När klockan var 2 så pallrade vi oss med en stooor picknick-korg till dagis. Dagis hade nämligen en picknick-dag idag. Vi fick med oss några andra barn vars föräldrar inte kunde komma. Jag tryckte i dem så mycket pannkaka det bara gick. Vi hade det himla trevligt.
Mina barn har så fina vänner. Det gör mig så jäkla glad =D

Efter picknicken så var vi ute till 17.30 På den tiden hann barnen med att bada i en liten plaskpool och lite annat. Härligt härligt.

Okej jag ljög om plastgolvet. Det är fult som faen men vad gör man? Hellre det än den läskiga gröna mattan vi hade tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0