Och en rutten morgon

Idag skulle jag knappast ha fått priset som världens härligaste mamma. Mina stackars barn fick stå ut med supersurasunk-mamman som vrålar när de gör alla sånnadär saker som de helt plötsligt tycker att de ska göra innan vi gör det som jag tycker att vi måste.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men helt plötsligt nu så är jag superstressad igen på mornarna. Förra veckan så kunde inget alls ställa till det och nu känns det som om det är varje liten grej.

Ny dag imorgon? Nya tag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är lungt det viktigaste är ju att du ser vad du gör! Som du säger nya tag imorrn! Det har ju vart så pissigt väder och det gör en inte alltför glad. Tänk alla mornar du gör ett superpt jobb. Du är en bra mamma =) Kraam och jag är hemma med sjuka barn men vi ses snart igen hoppas jag.

2010-09-13 @ 13:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0